Rádi bychom Vás informovali o plánované změně provozu Resortu Nová Polana. Jedna z klíčových hodnot našeho resortu je poskytovat našim klientům kvalitní gastronomický servis a příjemné prostředí. Velice náš těší Váš narůstající zájem o organizaci u nás velmi oblíbených svateb a firemních akcí. Z toho důvodu jsme se rozhodli, že začátkem měsíce června se zaměříme na organizaci svateb, firemních akcí a oslav tak, abychom pro Vás zajistili co nejlepší servis. Z tohoto důvodu dojde ke změně provozní doby, kdy bude možné navštívit náš resort pouze v rámci předem rezervované akce. Budeme se těšit na setkání s Vámi na Vaší oslavě, svatbě či firemním večírku :). Pokud máte dotazy ohledně týkající se plánované změny provozu, neváhejte se na nás obrátit na níže uvedeném telefonním čísle či emailu.

 

Máte u nás již rezervované ubytování?

Nebojte se Vámi rezervované ubytování je i nadále platné :).

Mám dárkový poukaz? Co s ním?

Vámi zakoupené dárkové poukazy jsou samozřejmě i nadále platné, svůj termín si můžete domluvit na níže uvedeném telefonním čísle či emailu.

Jaká je nová otevírací doba Resortu Nová Polana?

Nově náš resort budete moct navštívit pouze v rámci předem rezervované akce. Výhodou je, že nás můžete navštívit kdykoliv v průběhu týdne v případě, že si předem u nás sjednáte rezervaci.

Jak velké skupiny si u Vás mohou rezervovat akci?

Rezervace akcí přijímamé pro akce od 5 do 70 osob, kde u akcí do 10 osob účtujeme navíc poplatek 1500,- Kč za pronájem (poplatek se nevztahuje na novou službu - chef table, na kterou se můžete již brzy těšit). Akce od 10ti osob mají pronájem sálu zdarma. 

Jak mohu provést rezervaci akce?

Rezervaci akce můžete provést standardně pomocí poptávkového formuláře, anebo na níže uvedeném telefonním čísle či emailu.

 

Kontakt:

tel.:    +420 777 488 707 
e-mail.:    info@novapolana.cz

 

Rezervace

*
*
*
*
*
*

Položky označené * (hvězdičkou) jsou povinné.